STOP PRESS: A compassionate warning to women. Do not join IS! إيقاف PRESS: تحذير تعاطفا مع النساء لا ينضم IS! Do not marry them! IS not only beheads innocent people and commits genocide against whole communities, it treats its own women abysmally and violently, using them as fodder to sexually satisfy fighting men and as mere baby machines for the cause. لا يتزوج عليها! IS بقطع راس ليس فقط من الأبرياء ويرتكب جرائم الإبادة الجماعية ضد مجتمعات بأكملها، فإنه يعامل النساء الخاصة ذريعا وبعنف، واستخدامها كعلف لجنسيا فولوا القتال الرجال وآلات الطفل كمجرد للقضية.

    1. How Khadija went from a school teacher to an ISIS member and then Escaped كيف ذهبت خديجة من معلم المدرسة لعضو ISIS وهرب ثم
    2. Video Interview with Khadija YouTube مقابلة مع خديجة الفيديو يوتيوب
    3. A Woman's Life in Raqqa YouTube حياة المرأة في الرقة يوتيوب
    4. Why are Western women joining Islamic State? لماذا النساء الغربيات انضمام الدولة الإسلامية؟
    5. Islamic State seeks to justify enslaving Yazidi women and girls in Iraq in what it praised as the revival of an ancient custom of using women and children as spoils of war. Yazidi women tell of horrific abuse gang-raped in public by fighters and tortured by their captors, according to distressing accounts of their ordeals. تسعى الدولة الإسلامية لتبرير استعباد النساء والفتيات اليزيدية في العراق في ما أثنى على أنها إحياء عادة قديمة من استخدام النساء والأطفال كما غنائم الحرب. المرأة اليزيدية تقول الاعتداء المروع في الأماكن العامة من قبل المقاتلين وللتعذيب على يد لاغتصاب جماعي من الخاطفين، وفقا لحسابات المؤلمة لهذه المحنة. A girl of nine abducted by IS was raped by ten men and arrived pregnant . اغتصبت فتاة من تسعة اختطفوا من قبل IS من قبل عشرة رجال ووصل حاملا. She risks dying if she tries to deliver the baby and even a Caesarian would be very dangerous. انها تخاطر الموت إذا كانت يحاول تسليم الطفل وشأنه حتى القيصرية يكون خطيرا جدا. Workers say returning sexually violated Yazidi women and girls is intentional on the part of IS to inflict humiliation and shame on the Yazidi people. يقول عودته النساء والفتيات اليزيدية انتهكت جنسيا غير المتعمدة من جانب IS لإلحاق الذل والعار على الشعب اليزيدي العمال.
    6. Broken Dreams how a Syrian woman doctor had to flee IS when the Khansaa Brigade for female jihadists was formed. أحلام مكسورة كيف زيارتها امرأة الطبيب السوري على الفرار عندما تم تشكيل لواء الخنساء للجهاديين الإناث.

She slowly lifts her niqab, revealing her young, heart-shaped face. وقالت ببطء ترفع النقاب، وكشف لها الشباب، الوجه على شكل قلب. She calls herself 'Khadija.' وتدعو نفسها "خديجة". It's not her real name, because she's a marked woman. انها ليس اسمها الحقيقي، لانها امرأة ملحوظة. Once a member of a fearsome, female ISIS brigade, she's a recent defector, disillusioned by the group's brutality. مرة واحدة عضو في المخيف، الإناث واء ISIS، وانها منشق مؤخرا خاب أمله بسبب الوحشية للمجموعة.

The Khansa'a Brigade is made up of around 25 to 30 women and is tasked with patrolling the streets of Raqqa to ensure that women adhere to proper clothing as outlined by the Islamic State. يتكون لواء الخنساء تصل لحوالي 25 إلى 30 في النساء والمكلفة القيام بدوريات في شوارع الرقة لضمان أن النساء تلتزم الملابس المناسبة كما هو موضح من قبل الدولة الإسلامية. Beaded or slightly form-fitting abayas are banned. مطرز أو قليلا محظورة العباءات شكل العظام. Women are not allowed to show their eyes. لا يسمح للنساء لإظهار عيونهم. Those who break the laws are lashed. وانتقد هؤلاء الذين ينتهكون القوانين. The lashings were carried out by Umm Hamza. ونفذت الجلد التي نفذت من قبل أم حمزة. When Khadija first saw Umm Hamza, she was terrified. عندما رأى خديجة أول أم حمزة، وقالت انها شعرت بالرعب. "She's not a normal female. She's huge, she has an AK, a pistol, a whip, a dagger and she wears the niqab," Khadija said. "انها ليست امرأة عادية. انها ضخمة، وقالت انها لديها AK، مسدس، سوط، خنجر وترتدي النقاب" قالت خديجة. Brigade commander Umm Rayan sensed Khadija's fear "and she got close to me and said a sentence I won't forget. 'We are harsh with the infidels, but merciful among ourselves.'" "At the start, I was happy with my job. I felt that I had authority in the streets. But then I started to get scared, scared of my situation. I even started to be afraid of myself." قائد لواء أم ريان شعرت بخوف خديجة "وقالت انها حصلت بالقرب مني وقال جملة وأنا لن ينسى." نحن قاسية مع الكفار، ولكن رحماء فيما بيننا "." في البداية، كنت سعيدة مع وظيفتي وشعرت أن كان لي سلطة في الشوارع. ولكن بعد ذلك بدأت في الحصول على خائفا، خائفا من وضعي. حتى أنا بدأت تخف من نفسي ". Burned into her mind is an image she saw online of a 16-year-old boy who was crucified for rape. أحرق في عقلها هو صورة شاهدت على الانترنت لصبي يبلغ من العمر 16 عاما الذي صلب عن الاغتصاب. She questioned her inclusion in a group capable of such violence. وتساءلت إدراج لها في مجموعة قادرة على مثل هذا العنف. "The worst thing I saw was a man getting his head hacked off in front of me," she said. "، وكان أسوأ شيء رأيت رجلا الحصول على رأسه اخترق قبالة أمامي"، قالت. The brigade shared its building with a man who specialized in marriage for ISIS fighters. لواء يشارك المبنى مع الرجل الذي المتخصصة في الزواج للمقاتلين ISIS. "He was one of the worst people," she said of the man tasked with finding wives for both local and foreign fighters. "، وكان واحدا من أسوأ الناس"، قالت للرجل المكلفة إيجاد زوجات لكل من المقاتلين المحليين والأجانب. "The foreign fighters are very brutal with women, even the ones they marry," she said. واضاف ان "المقاتلين الأجانب هم الوحشي جدا مع النساء، حتى تلك التي تتزوج"، قالت. "There were cases where the wife had to be taken to the emergency ward because of the violence, the sexual violence." "كانت هناك حالات حيث كانت زوجة ليتم نقلك إلى قسم الطوارئ بسبب العنف، والعنف الجنسي."

With her commander pressuring her to submit to marriage, Khadija decided she needed to leave the brigade. مع قائد لها الضغط عليها أن تقدم إلى الزواج، قررت خديجة انها في حاجة لمغادرة لواء. "So it was at this point, I said enough. After all that I had already seen and all the times I stayed silent, telling myself, 'We're at war, then it will all be rectified.' وقال "لذلك كان في هذه النقطة أنا بما فيه الكفاية. وبعد كل ما كنت قد رأيت بالفعل وكل الأوقات بقيت صامتة، أقول لنفسي،" نحن في حالة حرب، ثم سوف يكون كل تصحيح ذلك. " "But after this, I decided no, I have to leave." Khadija still wears the niqab, not just to conceal her identity but also because she's struggling to adapt back to life outside the Islamic State. Regretful of her immersion in radical Islam, she is wary of another sudden change. "It has to be gradual, so that I don't become someone else. "ولكن بعد ذلك، قررت لا، لا بد لي من الرحيل." خديجة تزال ترتدي النقاب، وليس فقط لإخفاء هويتها، لكن أيضا بسبب انها تكافح من أجل التكيف مرة أخرى إلى الحياة خارج الدولة الإسلامية. النادمين الغمر لها في الإسلام الراديكالي، وقالت انها قلقة من تغيير مفاجئ آخر. "يجب ان يكون تدريجيا، بحيث لا تصبح شخص آخر. I am afraid of becoming someone else. وأخشى أن يصبح شخص آخر. Someone who swings, as a reaction in the other direction, after I was so entrenched in religion, that I reject religion completely," she said. وأضافت شخص يتأرجح، كرد فعل في الاتجاه الآخر، بعد أن كانت راسخة حتى في الدين، أن أرفض الدين تماما ".

Raping women and cutting out their hearts: 'Kader fled 10 days ago, leaving his village, which lies 16km from Kobani centre, in the small hours of the morning. اغتصاب النساء والاستغناء عن قلوبهم: "القادر فروا قبل 10 يوما، وترك قريته التي تبعد 16km من مركز كوباني، في الساعات الأولى من الصباح. He and his wife took their five-year-old, their toddler and what little else they could carry. هو وزوجته استغرق القديم من العمر خمس سنوات، طفل صغير، والقليل إلا أنها يمكن أن تحمل. His uncle, who was 85 was beheaded. تم قطع رأس عمه، الذي كان 85. "He could not even lift a weapon," said the young father, baffled by the brutality. واضاف "انه لا يمكن حتى رفع السلاح"، وقال والد الشاب، حيرة وحشية. Even more haunting were stories from his wife's village, where the fleeing family found the bodies of her sister and an eight-year-old niece lying in pools of blood. حتى أكثر المؤرقة كانت قصص من قرية زوجته، حيث وجدت عائلة الفارين جثث شقيقتها وابنة تبلغ من العمر ثماني سنوات ملقاة في برك من الدماء. "They had been raped, and their hearts were cut out of their chests and left on top of the bodies," he said, struggling to hold back tears. "تعرضت للاغتصاب وهي، وقطعت قلوبهم من صدورهم واليسار على رأس الهيئات" قال، تكافح من أجل كبح الدموع. "I buried them with my own hands".' "I دفنهم بيدي".

A Kurdish Woman's last battle: Arin Mirkan blew herself up among Isis militants as Kurds fought to keep hold of key Syrian town of Kobane. امرأة كردية في آخر معركة: عرين Mirkan فجرت نفسها بين المسلحين إيزيس كما حارب الأكراد للاحتفاظ المدينة السورية الرئيسية Kobane. A commander in the Kurdish People's Protection Unit, running out of ammunition, she broke into an IS bastion on the eastern outskirts of Kobani and clashed with militants before detonating herself with a grenade. قائد في المنطقة الكردية من وحدة حماية الشعب، نفاد الذخيرة، وقالت انها اقتحمت معقلا IS في الضواحي الشرقية من كوباني واشتبكت مع المسلحين قبل أن يفجر نفسه بقنبلة يدوية.

Islamic State seeks to justify enslaving Yazidi women and girls in Iraq in what it praised as the revival of an ancient custom of using women and children as spoils of war. تسعى الدولة الإسلامية لتبرير استعباد النساء والفتيات في العراق اليزيدية في ما أثنى على أنها إحياء عادة قديمة من استخدام النساء والأطفال كما غنائم الحرب.

The Islamic State group says it has enslaved families from the minority Yazidi sect after overrunning their villages in northwestern Iraq, in what it praised as the revival of an ancient custom of using women and children as spoils of war. وتقول الجماعة الدولة الإسلامية أنها قد استعبدت أسر من الأقلية اليزيدية بعد اجتياح قراهم في شمال غرب العراق، في ما أثنى على أنها إحياء عادة قديمة من استخدام النساء والأطفال كما غنائم الحرب. The ancient custom of enslavement had fallen out of use because of deviation from true Islam, but was revived when fighters overran Yazidi villages in Iraq's Sinjar region. وكانت العادة القديمة من الاستعباد انخفض من استخدام بسبب الانحراف عن الإسلام الحقيقي، ولكن تم احياؤها عندما اجتاح مقاتلو القرى اليزيدية في سنجار منطقة في العراق. "After capture, the Yazidi women and children were then divided according to the Shariah amongst the fighters of the Islamic State who participated in the Sinjar operations, after one fifth of the slaves were transferred to the Islamic State's authority to be divided as khums [a traditional tax on the spoils of war]. This large-scale enslavement of mushrik (idolator) families is probably the first since the abandonment of Shariah law". "بعد القبض، والنساء والأطفال اليزيدية ثم تم تقسيم وفقا لأحكام الشريعة الإسلامية بين مقاتلي الدولة الإسلامية الذين شاركوا في عمليات سنجار، بعد أن تم نقل خمس العبيد لسلطة الدولة الإسلامية لتكون مقسمة على النحو الخمس [ل الضرائب التقليدية على غنائم الحرب]، وهذا الاستعباد واسعة النطاق من مشرك (idolator) أسر وربما للمرة الاولى منذ التخلي عن الشريعة الإسلامية ".

The militant group has set up marriage centers where women register to be wed to its fighters. وقد وضعت حركة المقاومة مراكز الزواج حيث سجل مرأة أن تزوج لمقاتليها. Captured Iraqi women and girls are forced into sex slavery, living in brothels run by female jihadists. وتضطر النساء والفتيات العراقيات القبض على العبودية الجنسية، الذين يعيشون في بيوت الدعارة التي يديرها الجهاديين الإناث. Rape of non-believers is considered legitimate, while fatwas proclaiming a 'sexual jihad' encourage brutality against females (Reuters). ويعتبر الاغتصاب من غير المؤمنين الشرعي، في حين فتاوى بإعلان "الجهاد الجنسي" تشجع وحشية ضد الإناث (رويترز).

Dabiq magazine, an IS vehicle, tries to justify this profligate enslavement as a sign of the Day of Resurrection, condemning mothers to become slaves even to their own offspring: "This interpretation is like the one before it, indicating that one of the signs of the Hour is the increased conquests and bringing in of slaves from the lands of kufr. It has also been stated that the meaning of the slave girl giving birth to her master is that people turn away from marriage sufficing with concubines alone. And Allah knows best" [Fathul-Bari]. دابق مجلة، سيارة IS، يحاول تبرير هذا الاستعباد المسرف كدليل على يوم القيامة، يدين الأمهات ليصبحوا عبيدا حتى لأبنائهم الخاصة: "هذا التفسير هو مثل واحد من قبل، مشيرا إلى أن واحدة من علامات الساعة والفتوحات زاد وجلب في العبيد من بلاد الكفر. كما تم ذكر أن معنى الفتاة الرقيق ولادة سيدها هو أن يلجأ الناس بعيدا عن الزواج الاكتفاء مع محظيات وحدها. والله أعلم "[Fathul الباري]. Ibn Rajab also said, "This indicates the conquest of lands and the high occurrence of taking slaves until concubines and their children increase in numbers. The slave girl becomes a slave to her master while his children have the status of her master over herself. This is because the child of the master has the rank of the master, and thereby the child of the slave girl has the status of her owner and master" [Jami al-Ulum wal-Hikam]. قال ابن رجب أيضا: "وهذا يدل على الاستيلاء على الأراضي وحدوث ارتفاع في اتخاذ العبيد حتى محظيات وزيادة أطفالهم في الأرقام. الفتاة الرقيق يصبح عبدا لسيدها بينما أولاده يتمتعون بمركز سيدها على نفسها، وهذا لأن الطفل للسيد لديه رتبة سيد، وبالتالي الطفل الفتاة الرقيق لديه مكانة مالك لها، وسيد "[جامع العلوم AL-وول Hikam]. An-Nawawi explained the hadith by saying, "The majority of scholars say that this foretells the increase of concubines and their children in numbers, because the child of a concubine has the status of her master" [Sharh Sahih Muslim]". وأوضح أحد النووي الحديث قائلا: "إن جمهور العلماء يقولون إن هذا ينبئ زيادة محظيات وأطفالهن في الأرقام، لأن الطفل لديه خليلة وضع سيدها" [شرح صحيح مسلم] ".


Malala Malala

Malala Yousafzai who recently became joint Nobel Peace Prize winner has called on Nigeria to intensify efforts to free 219 schoolgirls who were abducted by Islamist militants Boko Haram six months ago. ودعا ملالا يوسف زي الذي أصبح في الآونة الأخيرة الحائز على جائزة نوبل للسلام مشترك في نيجيريا على تكثيف الجهود للافراج عن 219 طالبات المدارس الذين تم اختطافهم من قبل متشددين اسلاميين بوكو حرام منذ ستة أشهر. The Nobel Peace Prize winner said campaigners needed to raise their voices "louder than ever" to demand the freedom of the girls. وقال الحائز على جائزة نوبل للسلام نشطاء اللازمة لرفع أصواتهم "بصوت أعلى من أي وقت مضى" للمطالبة بحرية من الفتيات.